woensdag, maart 21, 2007

James Brown leeft

9 opmerkingen:

harlekijn zei

Haha...Zelfs Eddy Murphy als standup comedian is favoriet van mijn Stijntje...Ooit 'Raw' gezien? Ongelooflijk vrouwonvriendelijk en supergrappig. Je mag de dvd wel lenen als je wil.

Anoniem zei

'Stijntje' hier...

Als we dan toch zoveel gemeen hebben, zouden wij dan niet gewoon gaan samenwonen; 'K heb hier een heel leuk huizeke in 'Noeveren', kalm, tussen het groen, een gezellig dorpscafé op loopafstand... ge moet nog maar eens komen kijken, ik ben zeker dat het u zal bevallen... groetjes.

S.

Anoniem zei

slaap jij graag in een lepeltje? Zo ja, ben ik er binnen 15 minuten.
kusjes.
J

harlekijn zei

Hallo?! Hier wordt met mij helemaal geen rekening gehouden ofwa? Dat van die 300 Spartaanse homo's was nen natte droom, zeker, baronneke?
p.s. ik lig ook heel graag in een lepelke en zeker langs twee kanten.

Anoniem zei

euh .. en u bent ??

harlekijn zei

Diegene die nu met Stijn in Noeveren woont en blijkbaar eruit gebonjourd gaat worden omdat hij met u wil samenwonen.

Anoniem zei

live sucks

harlekijn zei

Maar mijn Engels is toch beter: het is life sucks, hahahahah

Anoniem zei

- t,t,t ... de v kan ook in deze context worden gebruikt. raadpleeg Webster maar eventjes. De 2 kunnen.

- het is trouwens hahahahahA. Altijd eindigen op a. Je kan niet lachen en eindigen met een h. Komt belachelijk over. Mensen denken dan dat er iets in uw keel blijft hangen. Hahahahahhhhhhghhghhg.

Stijn !!! Hoe dat gij dat vol houdttdt !!! (rechtervuist 2 x tikken op linkerzijde van borst - Respect