zaterdag, mei 20, 2006

aardbeien en de gazet

In de Gazet Van Antwerpen (editie kempen) stak vandaag een bonnetje. Elke Kempenaar kon vandaag dus met zijn gazet in het centrum van zijn gemeente een bakje aardbeien gaan afhalen bij een snel opgezet GVA standje met 2 moedige vrijwilligers. Moedig want het goot de hele dag. En naast aardbeien uitdelen hadden de gva'ers extra werk om hun tentjes op de grond te houden. Ik was koerier van dienst. Mijn taak: aardbeien bijleveren waar nodig. Mijn verdienste: NUL. Geen enkel bakje heb ik bijgeleverd. Het enig wat ik gedaan heb is vroeg opgestaan en in mijn regio de standhouders voorzien van een lunchpakket en een poster. Dat was het. Bij overmaat van ramp moest ik nog een VTB-VAB-er laten afkomen omdat mijn wagen in Oud-Turnhout niet meer wilde starten. Bleek aan het sleuteltje te liggen. Tape was de oplossing.
Morgen vertrek in met Annick voor enkel dagen naar Catalunya - de Catalaan uithangen (zie andere blog). Van 11° naar 26° - het zal een pak schelen !!!!

1 opmerking:

I wish zei

Enjoy my friend. Enjoy!!