vrijdag, juni 29, 2007

Battlestar Galactica

Voor de nieuwe serie zet ik me met plezier voor het scherm. Taske Thee, dekentje, vrouwtje. Ik ben helemaal mee. BSG vandaag is beter dan in de seventies. Maar dit is een discussie die nooit gevoerd mag worden. Van al hetgeen wat tussen 1970 en 1988 gemaakt is moet eigenlijk afgebleven worden.

En een mooiere intro dan deze is ver te zoeken. Als ik dit zie en hoor voel ik me terug 9 jaar.

Lip maar mee:
“There are those who believe that life here began out there, far across the universe, with tribes of humans who may have been the forefathers of the Egyptians, or the Toltecs, or the Mayans. They may have been the architects of the great pyramids, or the lost civilizations of Lemuria or Atlantis. Some believe that there may yet be brothers of man who even now fight to survive somewhere beyond the heavens…”

1 opmerking:

Unknown zei

Volledig akkoord. De serie nieuwe krijgt trouwens schitterende kritieken en terecht. Edward James Olmos is zo mogelijk nog beter dan Lorne Greene als Commandar Adama.

S.