woensdag, november 29, 2006

Happy feet


De trailers van 'Happy Feet' al gezien? Verplichte kost. De gezinsfilm van december dankzij de meesterlijke stem van Robin Williams. Ik heb de film nog niet gezien maar door al naar de trailers te kijken vind ik het al meesterlijk. Alleen ... onze kids willen uiteraard ook deze film bekijken maar dan de gedubde versie. Niemand kan Williams immiteren. Ik heb al gehoord dat Urbanus zijn stem .. of de vervanger van Williams is.
Wij gaan dus de 6e of de dagen nadien naar de vertaalde versie kijken. De originele prent zal dan voor dvd worden. ZONDE want dit is een film die je, omwille van zijn schitterende panoramische beelden, in de cinema moet gezien hebben.
Dus! Waarom is het niet mogelijk dat ik naast mijne kleine zit met een koptelefoontje op die mij de originele versie geeft en mijn kroost de vertaalde?
Technisch niet mogelijk? Te duur? Ja, ok. Maar nu heb je een half tevreden klant in tijden waar het bioscoopbezoek achteruitgaat sinds (hahaaa) de lancering van betaalbare dvd's waar je kan kiezen uit 15 talen of 18 verschillende ondertitels.
Misschien een idee. (?)

Geen opmerkingen: