woensdag, juli 25, 2007

strategie


- Sales heeft een extra boost nodig, mensen. Wat gaan wij hier aan doen?
- Laat ons een event driven marketingstrategy plannen om onze ups op pos en rack zo compatible mogelijk te houden.
- Goed idee. En we verbeteren ons produkt door er iets nieuws aan toe te voegen. Een extra ups in a matter of speaking.
- We hebben de smaken, kleuren en geuren al enkele jaren gefinetuned. Wat kunnen we nog meer doen?
- Kom op mensen. Denk na! Met welke problems kampt onze doelgroep het meest mee de laatste tijden? Problem solving idea, iemand?
- Haarballen!
- ...
- Ja waarom niet. Een middeltje tegen haarballen.
- Is hier nog budget voor?
- We kunnen in short term realisations en nadat we met line extensions fiat krijgen nog 45000€ extra budget matsen.
- Doen?
- Nadat we in de volgende SBU-meeting akkoord krijgen over de te volgen Base-Point Pricing en de mogelijkheden hebben om via Horizontal Diversification ondersteund door een betrouwbare Gap Analysis naar een High-Contact Retailing te gaan, tja dan zie ik hier wel een paar positieve Seasonal Forecast Adjustments en mooie Reflective Probes aan te komen.
- Doen!

Geen opmerkingen: