woensdag, april 19, 2006

dag lieve lezer - zin in een spelletje?

Elke vrijdag een goede daad doen is een mooi initiatief. Onze vriend in Engeland is met andere woorden goed (slim) bezig. We kunnen er op den duur allemaal een beetje beter door worden.
Ik heb daarentegen een ander ideetje. Diegene die deze blog leest en vandaag reageert wordt mijn partner in crime. Hij/zij geeft me wekelijks een aanvaardbare opdracht en de resultaten of sfeerbeelden worden op mijn vrijdagse blog gerapporteerd. Is er vandaag 1 persoon dan zijn we met 2. Zijn het er meer, dan zijn het er meer. Hoogstwaarschijnlijk is er geen kat .... en das ook niet slecht. Doel: in de loop van 2006 het nieuws halen: krant, radio, magazine, wegwerpbladje, het gesproken dagblad, .. alles is goed. Lukt dit, dan trakteer ik mijn partner in crime op een etentje. Allez, let the beast go.

Geen opmerkingen: